177 mil igjen!
Lette vindar og til og med litt solskinn. Det ser ut som om Petrell har gjort det igjen, å kome fram akkurat i tide. Eit lavtrykk bygger seg opp til storm i Irland til helga, men vi smett i havn før det. Ser ut til at vi kan skli inn til Kinsale i grålysningen fredag morgon. Vi merkar at vi nærmar oss land, vi har møtt fiskebåtar og det er full aktivitet på VHF'en. Her ombord går alt som det skal, vinden er nede på 10 knop, så båten har retta seg opp, og det er godt å ikkje leve "sidelengs" lenger. Vi kjører italiensk til middag, med deeeilig pasta. (Beklager, Pastasentralen, ingen besøk av oss i overskodeleg framtid).
Klikk her for å se hvor vi er på kartet!
Alt bra her, håpar alt er bra der! The Petrell's :)
Klikk her for å se hvor vi er på kartet!
Alt bra her, håpar alt er bra der! The Petrell's :)



