Framme i Irland
30.06.2007
No som vi er framme, kan vi fortelle det... Vi har hatt ein kjempetur, bra vind, bra vær, kval, delfinar og godt selskap med tre norske båtar, Ringhorne (www.fjordsailing.no), Iospinno og Anna. No er vi i Cork, guinnesen smakte bra og stormen har enno ikkje vist seg. Kanskje i morgon? Når været er på stell igjen, byrjar vi å sige nordover. Om vi får god bør, står vi på, og seglar heile vegen til Skotland. Alt bra her!



