Petrell
Du er her: HjemReisebrev › Vi er i Dublin
Vi er i Dublin
05.07.2007
I gaar ankom vi Dublin, etter ein rask overnattsseilas fra Cork. God vind og medstroem fekk fart paa Petrellen. Timevis med 9 knop var ein ny opplevelse for oss... 30 minuttar etter vi klappa til kai (bokstavelig talt), kom kulingen, 35 knop proevde aa legge Petrellen oppaa flytebrygga. At det kom ein seilbaat smekk i sida, hjalp paa saken, men Petrell blei heldigvis liggande. Vi blir i Dublin nokre dagar til vaeret rir av seg. Neste etappe gaa kanskje til Skotland?

« Tilbake til reisebrev