Her har vi vært før!
13.07.2007
For første gang på turen er vi tilbake på et sted vi har vært før.
Vi ligger nå i Oban marina i Skotland, men det varer ikke lenge.
Om litt setter vi kursen mot Caledonia kanalen, der blir vi nok en ukes tid til været blir bra for nordsjøseilas.
Klikk her for å se hvor vi er.



