Petrell
Du er her: HjemReisebrev › Herfra går det bare nedover...
Herfra går det bare nedover...
18.07.2007

Godt fortøyd i rolige farvann
Godt fortøyd i rolige farvann
Vi har nådd toppen i Caledoniakanalen, og ligg for tida i Fort Augustus og venter på bedre tider. Været over Nordsjøen ser guffent ut, så vi gumser haggis og tar tida til hjelp. Været endrar seg fort, snart har vi saltvatn under kjølen og kurs for Bergen! 

« Tilbake til reisebrev