Du er her: Hjem › Reisebrev › Herfra går det bare nedover...
Herfra går det bare nedover...
18.07.2007
Godt fortøyd i rolige farvannVi har nådd toppen i Caledoniakanalen, og ligg for tida i Fort Augustus og venter på bedre tider. Været over Nordsjøen ser guffent ut, så vi gumser haggis og tar tida til hjelp. Været endrar seg fort, snart har vi saltvatn under kjølen og kurs for Bergen!