Petrell kommer hjem!
21.07.2007
Vi har planer om å komme inn på Vågen og Zachen fredag 27 kl 1800.
Om du har lyst å treffe en sliten skute, og et opplagt mannskap så er det bare å ta turen nedom.
Vi gleder oss til vi har klappet til kai og kan bekrefte at jorden er rund :-)
Om teknologien fungerer vil vi ha oppdateringer på hjemmesiden på siste etappe.
Ship o'hoy,
Marit og Frode
Telefon : 977 93 870



