Petrell
Du er her: HjemReisebrev › Slalom over Nordsjøen
Slalom over Nordsjøen
23.07.2007
Igår morges reiste vi fra Inverness og det store utland med kurs for gamlelandet. Skyene hang tungt, men vi har oppe biminien og den gjør også nytte når regnet faller ned. Været blir stadig bedre, og nå har vi sol og blå himmel om vi ser de rette stedene.
Vi er omtrent halvveis har kommet over på østsiden. Kursen er satt til et sted nord for Haugebyen.
Klikk her for å se hvor langt vi er kommet.

Send oss gjerne meldinger på satelitten, vi er inne i vårt siste døgn på havet på denne turen.

Marit og Frode

« Tilbake til reisebrev