Petrell
Du er her: HjemReisebrev › En nydelig morgen!
En nydelig morgen!
24.07.2007
Dagen igår ble veldig flott. Hadde nesten ingen vind og masse blå himmel og sol. Det har startet slik idag også, men vi regner med at det ikke vil vare for lenge. Værmeldingen går ut på tettere regn desto nærmere vi kommer kysten. Har ca 50 mil igjen før vi er innefor holmer og skjær, også får vi se hvor vi stopper først i gamlelandet. Motoren har gått kontinuerlig bortsett fra 3 timer, så det minker på diselen.
Klikk her for å se hvor langt vi er kommet
Petrell's

« Tilbake til reisebrev