Petrell
Du er her: HjemReisebrev › Husk å ta imot Petrell på fredag!
Husk å ta imot Petrell på fredag!
26.07.2007

I morgen kl 1800 kommer Petrellene sigende inn Vågen etter fire år på havet - og vi håper at mange vil komme for å ta imot jordomseilerne. Vi håper at vi finner en fin plass, slik at andre fritidsbåter slipper trakkingen av alle venner og familie som vil hilse på...
Still opp med norske flagg og champagne - dette må feires!

Thomas
(Webmaster og selvutnevnt sjef for støtteapparatet på land)

« Tilbake til reisebrev