Petrell
Du er her: HjemReisebrev › Hjemme igjen!
Hjemme igjen!
30.07.2007

Nå er Frode og Marit hjemme igjen! De fikk en fin velkomst, med masse venner og familie tilstede - og festen strakk seg ut i de små timer. Pressen var også tilstede, slik at de nå har fått sine 15 minutter med berømmelse. Om kort tid kommer sikkert Marit til å skrive noen ord her på siden, men akkurat nå er de litt opptatt med familien :-)

En stor takk til alle dere som har fulgt med på turen denne gang!

Ikke glem denne siden - den vil kanskje følge andre båter ut, samt bli et møtested for reiselystne seilere!

mvh,
Thomas
jordomseiling.com

« Tilbake til reisebrev