Petrell
Du er her: HjemReisebrev › Så var det hele over!
Så var det hele over!
08.08.2007

matre framside.jpgVi hadde en fantastisk mottakelse da vi kom inn til bryggen.
Masse folk og himmelens sluser på vidt gap, ingen tvil om at vi var tilbake i Bergen.

Vi verserte litt i media dagen derpå:
NRK
BT
BA
Nordhordaland
Strilen

Vi samler inn bilder fra hjemkomsten, og det vil også komme et siste reisebrev.

« Tilbake til reisebrev