Så var det hele over!
08.08.2007
Vi hadde en fantastisk mottakelse da vi kom inn til bryggen.
Masse folk og himmelens sluser på vidt gap, ingen tvil om at vi var tilbake i Bergen.
Vi verserte litt i media dagen derpå:
NRK
BT
BA
Nordhordaland
Strilen
Vi samler inn bilder fra hjemkomsten, og det vil også komme et siste reisebrev.



