Petrell
Du er her: HjemReisebrev › Antarktis ekspedisjonen er avbrutt
Antarktis ekspedisjonen er avbrutt
16.01.2005
Antarktis ekspedisjonen er avbrutt pga en tragisk ulykke. Eier av båt og ekspedisjonsleder Stephen Thomas har omkommet. Magic Dragon er nå på Falklandsøyene.

Bilder

65 SAntarctic 069Antarctic 1107Antarctic 1110Antarctic 1181Antarctic 1218Antarctic 1234Antarctic 1240Antarctic 130BeaglechannelBergy_20Bits_20to_20beChinstrap pingvinChinstrapChris og FrodeChris_ Mel_ Bob og Steven_ 85 N og 65 SDSC00392DSC00641DSC00681FrodeKapHornLeaving_20Lockroy_201LeopardselLivets gangMD_20at_20Port_20LockroyMD_20in_20berg_201MM_20and_20BergMM_20inside_20bergMM_20inside_20berg_203Med nesen mot nordMiddag_ KapHornSpekkhuggerSunset_20Port_20LockroyTeam at Cape Horn 2Vandrende albatros_ KapHornWaterpoint harbourside_20view_20of_20berg

« Tilbake til reisebrev

×