Etter et hektisk dogn i Hong Kongs gater er vi naa tilbake paa flyplassen for siste etappe til Brisbane. Det har vaert rundt 30 grader, men det liker vi saa lenge en kan faa en duggfrisk.
« Tilbake til reisebrev