Manly, Australia
09.04.2006
Hallo folkens! Da er Frode og Asbjørn på plass i båten.
Det har vært jobbing de siste dagene. Dårlig ventilasjon kombinert med noen lekkasjer og sterk varme, hadde ført til at mye av båten hadde mugnet innvendig. Nå er nedvaskningen gjort og vi jobber ute for å få skuta klar til å gå i vannet.
















