Petrell
Du er her: HjemReisebrev › Endelig i Mackay
Endelig i Mackay
07.05.2006
Det ble nok en hel del dønninger natt til lørdag også, men vi kom nå oss avgårde etter å ha inntatt en skikkelig cowboy-frokost. Etter gode 180 langsomme nautiske mil, kom vi inn søndag kveld i Mackay. I morgen, mandag, skal vi på 'safari' i en nasjonalpark, der vi håper å få se nebbdyr......

« Tilbake til reisebrev