Petrell
Du er her: HjemReisebrev › Dykke(ned)tur
Dykke(ned)tur
16.05.2006
Noe skuffet har vi returnert til Arlie Beach, etter en dykketur med Pro Dive som ikke endte opp på selve revet likevel. De skyldte på været, men den egentlige årsaken var nok at de hadde båten full av kurselever, og at det derfor passet de bedre å lunke rundt på øyene i The Whitsundays, på tross av at de hadde lovet oss en tur til det ytre revet. Vi kommer nok aldri til å dykke med Pro Dive igjen!! Det var også mye å utsette på sikkerheten - såpass at vi kommer til å skrive en rapport til PADI. Vi prøvde å gå i dialog med Pro Dive, men ble blankt avvist...

« Tilbake til reisebrev