Townsville
19.05.2006
Torsdag morgen kom vi frem til Townsville, etter 23 timer til sjøs. Denne gangen ble Thomas overhodet ikke sjøsyk, og tok liksågodt mesteparten av nattevakten! Vi kom frem før La Familia, og følgelig måtte de spandere ankerpilsen....På mandag satser vi på å leie bil og reise litt innover landet for å se kenguruer!



