Gratulerer med dagen!
17.05.2006
Er ute på havet så vi utsetter feiringen til vi er fremme i Townsville i morgen. Da skal jeg lage rømmegrøt til oss og en annen norsk båt, La Familia. Har 17. Mai sløyfe på og sang "Ja vi elsker" til frokost i dag tidlig. 3 GANGER HIPP HURRA!



