Marit ombord
22.05.2006
På Lørdag kom Marit ombord i Petrell, men var 100% opptatt kapteinen den dagen. Søndag ble hun ønsket velkommen med BBQ i marinaen av oss og folket fra La Familia. I morges dro vi 4 fra Petrell med leiebil oppover kysten, og har nå endt opp i den syklonherjete byen Innisfail. Halvparten av bygningene her mangler tak! I morgen skal vi på en krokodillefarm før vi fortsetter nordover.



