Petrell
Du er her: HjemReisebrev › Krokodiller og kenguruer
Krokodiller og kenguruer
27.05.2006

Tirsdag denne uke var vi innom en krokodillefarm, hvor vi kunne holde små krokodiller, komme svært nær digre beist, og ikke minst - håndmate kenguru....Lurer på hvorfor de også hadde kenguru der....

Thomas dro på onsdag dykketur fra Cairns noen dager, men har nå returnert til båten i Townsville. I morgen skal han dykke på nytt - da på vraket av Yongala.

« Tilbake til reisebrev