Petrell
Du er her: HjemReisebrev › Besøket forlatt Petrell
Besøket forlatt Petrell
02.06.2006

Thomas og Asbjørn er tilbake i til kalde og regnfulle Bergen. Tenker nok at Frode og Marit savner oss litt, det blir kanskje litt tomt ombord med kun 2 personer i en 33-foter :-)

Siste melding fra Petrellene var at de var på vei inn til Cairns - med svært lite vind i seilene.

« Tilbake til reisebrev