Petrell
Du er her: HjemReisebrev › Værfast!
Værfast!
12.06.2006

Vi nærmer oss toppen av Australia og om noen dager vil vi være i Torres Straight. Der vil vi vente til det åpner seg et værvindu som kan ta oss til Darwin. Ellers er det en slitsom tur oppover kysten. Vi har vekkerklokken på og seiler hele dagene.
Nå ligger vi værfast 100 mil fra toppen, og venter på bedre vær. Det regner og er grått og trist. Et lyspunkt var i går - da var vi bortom en fiskebåt og fikk byttet til oss noen reker som vi kokte i båten, snadder med nykokte reker.....

« Tilbake til reisebrev