Petrell
Du er her: HjemReisebrev › Vinden tok gummibåten...nesten
Vinden tok gummibåten...nesten
15.06.2006

Vi ligger fortsatt værfast og i går kveld hadde vi La familia sin gummibåt hengende bak på Petrell'en. Det kom et vindkast på oppimot 40 knop, dette tok og løftet dingen og snudde den rundt. Vi fikk snudd den tilbake og natten forløp uten noe mer dramatikk, idag fikk vi tømt påhengsen for vann og jaggu meg startet den ikke også.

« Tilbake til reisebrev