Fire timer på, fire timer av...
19.06.2006
No som vi er ute og seglar, får vi vermelding på e-post kvar ettermiddag, så då passar det bra å sende eit ord heim :)
I dag vakna vi til sentrifugering, men no er sjøen rolig, middagen er inntatt, oppvasken tatt, klokka nærmar seg halv sju, og leggetid for Marit. Deretter går det slag i slag, fire timar på puta, fire timar på vakt. Vi har bra fart, og reknar med å vere i Darwin på lørdag. Tvi-tvi!
God natt!
The Petrell's



