Framdeles i Darwin
01.07.2006
Som vanlig er en plan til for å brytes.
Vi skulle reist idag, men ligger fremdeles godt fortøyd og håper vi reiser avgårde imorgen.
Vi har brukt en haug med penger her og håper vi ikke trenger å gjøre det på en god stund framover. Petrellen er lastet som aldri før, og det vil gå noen uker før vi kan "bevege" oss rundt igjen. Dekket er lastet med 190liter diverse flytende og på gulvet inne har vi brus, vann, mel++.
Vi skulle reist idag, men ligger fremdeles godt fortøyd og håper vi reiser avgårde imorgen.
Vi har brukt en haug med penger her og håper vi ikke trenger å gjøre det på en god stund framover. Petrellen er lastet som aldri før, og det vil gå noen uker før vi kan "bevege" oss rundt igjen. Dekket er lastet med 190liter diverse flytende og på gulvet inne har vi brus, vann, mel++.



